Oulun Diabetesyhdistys ry

Yhdistyksen tarkoituksena on toimialueellaan

• työskennellä diabeteksen voittamiseksi yhteistyössä Diabetesliitto ry:n kanssa
  • työskennellä diabeteksen aiheuttamien haittavaikutusten ennaltaehkäisemiseksi ja vähentämiseksi
  • valvoa diabeetikoiden yhteiskunnallisia etuja
  • toimia diabeetikoiden yhdyssiteenä

Yhdistys kuuluu jäsenenä Diabetesliittoon. Jäsenmaksu on 25 € v. 2024,  jäsen voi tilata Diabetes-lehden jäsenetuhintaan 18 euroa, normaali tilaushinta on 49 euroa (v. 2024). Jäseneksi voi liittyä täyttämällä liittymislomakkeen liiton sivuilla. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kuvahaun tulos haulle diabetesliitto logo

Tapahtumakalenteri

Etäluento "Elintapamuutosprosessi - muutoksen portaat, haasteista mahdollisuuksiin" (Keskiviikko  24.4.2024 17.30 - Keskiviikko 19.00)
Etäluento ”Elintapamuutosprosessi – muutoksen portaat, haasteista mahdollisuuksiin”. Luennoitsijana on liikuntasuunnittelija Eira Taulaniemi Diabetesliitosta..