Oulun Diabetesyhdistys ry

Yhdistyksen tarkoituksena on toimialueellaan

• työskennellä diabeteksen voittamiseksi yhteistyössä Diabetesliitto ry:n kanssa
  • työskennellä diabeteksen aiheuttamien haittavaikutusten ennaltaehkäisemiseksi ja vähentämiseksi
  • valvoa diabeetikoiden yhteiskunnallisia etuja
  • toimia diabeetikoiden yhdyssiteenä

Yhdistys kuuluu jäsenenä Diabetesliittoon. Jäsenmaksu on 25 € v. 2024,  jäsen voi tilata Diabetes-lehden jäsenetuhintaan 18 euroa, normaali tilaushinta on 49 euroa (v. 2024). Jäseneksi voi liittyä täyttämällä liittymislomakkeen liiton sivuilla. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Kuvahaun tulos haulle diabetesliitto logo

Tapahtumakalenteri

Ravinnosta vireyttä ja hyvinvointia ikääntyneelle (Tiistai  9.4.2024 17.00 - Tiistai 17.45)
Ravinnosta vireyttä ja hyvinvointia  Teams Ravinnosta vireyttä ja hyvinvointia ikääntyneelle - Ravitsemuksella voidaan vaikuttaa ikääntyneen vireystilaan..