Vertaistervarit-ryhmä verkossaLauantai  1.10.2022 - Teams

Mietitkö elintapamuutosta?

Koetko tarvitsevasi tietoa ja vertaistukea muutoksen toteutuksessa ja ylläpidossa?

Tule mukaan Vertaistervarit-ryhmään verkossa!

Ryhmä kokoontuu Teamsissä

keskiviikkoisin 12.10.-30.11.2022 klo 18-19.30

Osallistuminen on maksutonta.

Mukaan mahtuu 8 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Ilmoittaudu 5.10. mennessä tästä.

Lähetämme osallistumislinkin tapaamisiin ryhmään päässeille sähköpostitse ennen ryhmän alkamista.

Ryhmäläisenä pääset vaikuttamaan ryhmäkertojen sisältöihin!

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja: vertaistervarit@psori.fi tai Mirkalta p. 050 532 1619

Tapahtuman kotisivut

Syön hyvin ja liikun, mutta paino vain nousee ? aikuisen aktiiviliikkujan ravitsemushaasteitaTiistai  11.10.2022 14:00 - Tiistai 15:00 - ODL:n Wegeliussali, osoite on Albertinkatu 16

Pro Terveys –luennot syksyllä 2022

Luennot järjestetään yhteistyössä Oulun kaupungin liikuntapalveluiden kanssa. Luennot pidetään ODL:n Wegeliussalissa, osoite on Albertinkatu 16, 0. krs (sisäänkäynti ODL Hyvinvointikeskuksen sisäpihan kautta). Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille tilojen sallimissa rajoissa. Koronatilanne voi aiheuttaa muutoksia luentopaikkoihin.

Luennot järjestetään entiseen tapaan Wegeliussalissa Oulussa ja lähetetään etäpisteisiin. Voit myös seurata luentoa omalta koneeltasi. Kunkin luennon yhteydessä on surveypal-linkki, josta voi tilata etäyhteyslinkin.

Lievienkin hengitystieoireiden takia osallistuminen paikan päällä tulee vaihtaa etäyhteydellä osallistumiseen.

Syksyn 2022 Pro Terveys -luennot:

11.10 klo 14-15 Syön hyvin ja liikun, mutta paino vain nousee – aikuisen aktiiviliikkujan ravitsemushaasteita. Ravitsemusterapeutti Marja Vanhala ODL Liikuntaklinikalta

Ilmoittaudu etäluennolle tästä linkistä

Teemapäivä diabeetikolle: Ennaltaehkäistään yhdessäTorstai  13.10.2022 14:00 - Torstai 16:00 - Respecta Oulu, Kiviharjunlenkki 4
Tiesitkö, että Suomessa joka kolmas diabeetikko saa jalkahaavan elinaikanaan? Ne voivat johtaa myös lisäkomplikaatoihin.
Diabetekseen liittyvät jalkaongelmat ovat merkittävä kansanterveydellinen haitta ja sairauskulujen aiheuttaja. Ennaltaehkäisyllä ja varhaisella puuttumisella voidaan välttää monia diabeetikon jalkaongelmia.
Tervetuloa mukaan Respectan ja Oulun diabetesyhdistyksen teemapäivään diabeetikoille ja heidän läheisilleen.
Tilaisuudessa kerromme mm. hyödyllistä ja ajantasaista tietoa diabeetikon jalkaongelmien ennaltaehkäisystä ja esittelemme ratkaisuja diabeteksen eri vaiheisiin.
Ilmoittaudu mukaan Oulussa!
torstaina 13.10. klo 14-16
Respecta Oulu, Kiviharjunlenkki 4
👉🏻 Varaa paikkasi puhelimitse 0207 649 749.
Lämpimästi tervetuloa!
lisää aiheesta sivuillamme www.respecta.fi/diabetes

Tapahtuman kotisivut

Jäsen/diabetesiltaKeskiviikko  19.10.2022 17:30 - Keskiviikko 19:00 - Aleksinkulma,os. aleksanterinkatu 9, 90100 OULU

Illan aiheena:

"Freestyle LibreView osaksi omaseurantaa diabeetikoille" Esitelmöitsijänä Markku Raappana, kliinisten sovellusten asiantuntija Abbott Diabetes Care Finland.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan illan aiheesta.

Seniorikerho kokoontuu yhdistyksen toimistollaKeskiviikko  26.10.2022 12:00 - Yhdistyksen toimisto os, ratakatu 11, 90130 Oulu
Seniorikerho kokoontuu keskiviikkona 26.10.2022 klo 12:00 alkaen.
Tervetuloa!