Diabetesliitto peruuttaa tai siirtää kevään 2020 kurssinsa ja tapahtumansa

13.03.2020

Diabetesliitto peruuttaa tai siirtää kaikki tästä ajankohdasta toukokuun loppuun asti järjestettäväksi suunnitellut kurssit ja tapahtumat (mukaan lukien liiton kokous 26.4.), joihin olisi osallistumassa pääosin diabetesta sairastavia. Tiedotamme asiasta lisää mahdollisimman pian.

Yhteystiedot tiedotusvälineitä varten
Diabetesliiton toimintaa koskeviin kysymyksiin vastaa toiminnanjohtaja Janne Juvakka, p. 040 591 7098, janne.juvakka(at)diabetes.fi, diabeteksen hoitoon liittyviin kysymyksiin vastaa erikoislääkäri Anu Heikkilä, p. 050 592 9200 , anu.heikkila(at)diabetes.fi. Diabetesta sairastavia ja heidän läheisiään opastaa neuvontapuhelimemme.

13.03.2020Diabetesliitto peruuttaa tai siirtää kevään 2020 kurssinsa ja tapahtumansa
29.11.2019Pro gradu -tutkielma, jossa selvitetään tyypin 1 diabetesta sairastavien aikuisten kokemuksia hiilihydraattien, proteiinien ja rasvojen vaikutuksista verensokeritasapainoon
18.10.2019Kaapo Kakko, 18, huomasi jo lapsena olevansa etevä lyömään mustaa kiekkoa reppuun
23.01.2019Oulun yliopistolliseen sairaalaan toimitettu ensimmäinen CE-hyväksytty Thermidas IR-järjestelmä kliiniseen työhön