Diabetesliitto peruuttaa tai siirtää kevään 2020 kurssinsa ja tapahtumansa

13.03.2020

Diabetesliitto peruuttaa tai siirtää kaikki tästä ajankohdasta toukokuun loppuun asti järjestettäväksi suunnitellut kurssit ja tapahtumat (mukaan lukien liiton kokous 26.4.), joihin olisi osallistumassa pääosin diabetesta sairastavia. Tiedotamme asiasta lisää mahdollisimman pian.

Yhteystiedot tiedotusvälineitä varten
Diabetesliiton toimintaa koskeviin kysymyksiin vastaa toiminnanjohtaja Janne Juvakka, p. 040 591 7098, janne.juvakka(at)diabetes.fi, diabeteksen hoitoon liittyviin kysymyksiin vastaa erikoislääkäri Anu Heikkilä, p. 050 592 9200 , anu.heikkila(at)diabetes.fi. Diabetesta sairastavia ja heidän läheisiään opastaa neuvontapuhelimemme.

31.10.2022Influessarokotukset ovat käynnistymässä - diabetesta sairastavien suositeltavaa ottaa rokote
25.10.2022Diabetesliitto STM:lle: Insuliinit pois ensi vaiheen apteekkivaihdosta
29.09.2022Diabetesverkosto vaatii parannusta diabetesta sairastavien lasten omahoidon tukeen kouluissa
04.04.2022Hoitotar­vi­ke­jakelu ja suojain­jakelu muuttavat Kontin­kan­kaalta osoitteeseen Rautatienkatu 81
22.11.2021Hoitotarvikkeet ja apuvälineet
01.08.2021Kuulu tähän porukkaan - päivitä tietosi
09.11.2020Diabetesviikko käynnistyi - Miten menee?
13.03.2020Diabetesliitto peruuttaa tai siirtää kevään 2020 kurssinsa ja tapahtumansa
29.11.2019Pro gradu -tutkielma, jossa selvitetään tyypin 1 diabetesta sairastavien aikuisten kokemuksia hiilihydraattien, proteiinien ja rasvojen vaikutuksista verensokeritasapainoon
18.10.2019Kaapo Kakko, 18, huomasi jo lapsena olevansa etevä lyömään mustaa kiekkoa reppuun

Siirry arkistoon »